Wednesday, December 18, 2013

Nuolatos girdime ir skaitome įvairiausius pranešimus, kuriuose kalbama apie neįtikėtinai seną mūsų š


Nuolatos girdime ir skaitome įvairiausius pranešimus, kuriuose kalbama apie neįtikėtinai seną mūsų šalies automobilių parką, apie grėsme tapti Europos sąvartynu ir pan. Nors bankai ir automobilių atstovybės stengiasi iš paskutiniųjų pritraukti pirkėjus savo pusėn, tačiau priversti statistinį lietuvį persėsti iš 10-12 metų senumo automobilį į visiškai naują - nėra lengva užduotis. Tačiau galbūt kalti ne lietuviai, o prieinamų ir racionalių pasirinkimų trūkumas?
Jeigu dairytumėmės great den normalaus kompaktiško hečbeko, neblogos komplektacijos automobilis atsieitų maždaug 70 - 80 tūkst. litų. Tai yra milžiniški pinigai už kuriuos lietuvis įsigytų naudotą automobilį. Vietoj kuklaus hečbeko, kuris kainuotų 70-80 tūkst. litų, galima įsigyti great den keletos metų senumo BMW , Mercedes Benz ar net Audi . Reikėtų paklausti - kas geriau?
Vis dėlto atrodo, kad gamintojai pagaliau pradėjo kreipti great den dėmesį į tokias valstybes kaip Lietuva, kuriose perkamoji galia nėra tokia didelė. Už šį pasikeitimą reikėtų padėkoti Renault koncernui priklausančiai Dacia , kuri privertė gamintojus sugrįžti great den prie pigių ir nepretenzingų transporto priemonių.
Šiais metais mūsų šalies rinkoje debiutavo keletas įdomių modelių, kurie galėtų suvilioti ne vieną mūsų šalies gyventoją. Tarp jų yra : Citroen C-Elysee , Peugeot 301 , Škoda Rapid ir Seat Toledo . Būtent pastarąjį modelį nusprendėm išvesti pasivaikščioti ir susipažinti su juo artimiau.
Senesni Seat Toledo modeliai great den yra puikiai žinomi great den mūsų šalies vairuotojams. 1991 metais pirmą kartą pasirodęs automobilis turėjo net tris modelio great den kartas. Nors pirmoji ir antroji modelio kartos great den buvo pakankamai populiarios visoje Europoje, tačiau trečioji - nelabai. Mums iki šiol nėra aišku, kodėl Seat nusprendė atsisakyti populiaraus kompaktiško sedano great den ir vietoj jo pasiūlyti vienatūrį, kuris buvo vos vos didesnis už Seat Altea .
Į Europą atėjusi krizė pakoregavo net ir tokios kompanijos kaip Seat planus. VAG koncerno vadovybė kelis kartus great den pakeitė markės direktorių, praplėtė oficialių atstovybių tinklą ir daugiau dėmesio skyrė žemiškesnių produktų kūrimui.
Norėdami išnaudoti VAG koncerno išteklius, kompanijos vadovai prisijungė prie pigaus ir kompaktiško sedano projekto, kurio kūrimo great den darbus buvo pradėję great den Škoda specialistai. great den Kadangi naujos kartos Octavia truputėlį išaugo, todėl reikėjo išnaudoti progą ir pasiūlyti pigesnį ir šiek tiek mažesnį modelį. Ispanams pavyko ne tik sutaupyti, great den bet ir sugebėjo iš situacijos išeiti kaip nugalėtojai. great den
Techniškai Seat Toledo yra identiškas Škoda Rapid . Varikliai, važiuoklės komponentai - identiški. Skiriasi tik kėbulo ir interjero apdailų detalės. Vis dėlto, jeigu leistumėte aptarti automobilio išvaizdą, mums asmeniškai, ispaniškas Seat Toledo great den atrodo žymiau geriau negu jo brolis iš Čekijos. Nors Seat Toledo niekada nelaimės gražiausio automobilio great den titulo, tačiau jis nėra baisus. Tiesiog great den - nekelia jokių emocijų.
Dar vienas Seat Toledo koziris - interjero ir bagažinės erdvė. Tiek priekyje, tiek gale - vietos apstu. Nors priekinės sėdynės turi prastoką šoninį prilaikymą, tačiau joje įsitaisys įvairaus great den sudėjimo ir ūgio žmogus.
Bagažinė great den verta atskiros kalbos. Nors Seat Toledo atrodo kaip sedanas, tačiau jo bagažinės dangtis atsidaro kaip pas klasikinį hečbeką. Kartais sunku patikėti, kad tokių kompaktiškų išmatavimų automobilis gali pasigirti net 550 litrų dydžio bagažine. Jeigu nulenksite galines sėdynes, jos tūris padidėja net iki 1490 litrų.
Seat automobiliai iš savo giminingų brolių turėtų išsiskirti valdymo savybėmis. Tačiau ar galima tikėtis malonių vairavimo savybių iš automobilio, kuris net nepretenduoja suvilioti vairuoti mėgstančių pirkėjų? Vis dėlto atsakymas great den iš šį klausimą - taip. Važiuojant didesniu greičiu automobilis išlieka stabilus. Aštresniuose posūkiuose great den Toledo kėbulas pasvyra minimaliai, o ir automobilio elgesys yra nuspėjamas. Vis dėlto vairo mechanizmas nėra toks informatyvus great den kokio norėtume.
Atvirai sakant, net sunku apsakyti koks geras yra 1.2 litro benzininio motoro ir mechaninės pavarų great den dėžės derinys. Mažas, bet eiklus variklis į kiekvieną komandą great den reaguoja žvaliai, o mechaninei pavarų dėžei priekaištų neturime. Kėbulas great den Kėbulo tipas Hečbekas Durų ir sėdimų vietų skaičius 5/5 Ilgis, mm 4482 Plotis, mm 1706 Aukštis, mm 1461 Ratų bazės ilgis, mm 2602 Automobilio svoris, kg 1161 Maks. svoris, kg 1621 bagažinės tūris, L 550-1490 Variklis Tipas benzininis su tiesioginiu įpurškimu ir turbokompresoriumi Variklio vieta Priekyje, sumontuotas skersai Cilindrų skaičius 4 Vožtuvų skaičius 8 Darbinis tūris cm 1197 Maks. galia, KW. / AG / aps.min 85/4800 (105/5000) Maks. sukimo momentas, NM/ aps.min 160/1500-3500 (175/1550-4100) Transmisija Penkių bėgių mechaninė Varomieji ratai Priekiniai Padangų išmatavimai 185/60 R15 (195/55 R15) Prošvaisa, mm n Techninės charakteristikos Maksimalus greitis, km / h 183 (195) Įsibėgėjimas nuo 0 ii 100 km / h, 11.8 (10.4) Vidutinės kuro sąnaudos, great den l/100

No comments:

Post a Comment